reklama

Otvorený list premiérovi (fejtón)

Vážený pán premiér, obraciam sa na Vás, pretože som si viac než istý, že ma pochopíte. Už dlhší čas nemožno prehliadnuť Vašu bezbrehú solidaritu s (takmer) všetkými, ktorým bolo (takmer) akýmkoľvek spôsobom ublížené. Práve to ma posmelilo, aby som Vám napísal otvorený list s nasledovnou prosbou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Môj problém spočíva v tom, že som si predvčerom vovidine ľahkého zisku cez internet natipoval niekoľko zápasov stredajšejkvalifikácie na futbalové EURO 2008. Vložil som do stávky celých 50, áno, čítatedobre, slovom päťdesiat(!!!) korún. Výnos bol lákavý, stávková spoločnosť misľúbila zisk až 8 468 korún! No kto by odolal, nie?

Problém však nastal vtedy, keď sa niektoré zápasy neskončilitak, ako som si predstavoval, čiže tak, ako som tipoval. Preto sa pýtam, milýnáš pán predseda vlády, prečo ste mňa (a mne podobných) vopredneupozornili, že „leziem“ do takéhoto riskantného podniku, do takejto podvodnejčinnosti, ktorá, pozrimeže, funguje dokonca so štátnym požehnaním?! Prečo stema vopred neupozornili na to, že Rusi, ktorým som veril, že vyhrajú, nedokážustreliť gól a dosiahnu doma s Chorvátskom iba bezgólovú remízu? Aleboprečo nevystúpil minister financií s vyjadrením, že si mám daťsakramentský pozor na našich futbalistov, keďže tí pochytili český komplex odhokejistov?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stal som sa, a určite nie som sám, obeťou kolosálnehopodvodu, pri ktorom stávková spoločnosť odo mňa vymámila 50 Sk! Tie si, spoluso sľúbeným výnosom, nechala len a len pre seba, aby nehanebne zvyšovala svojzisk na úkor nás, chudobných, ktorí v dobrej vierea s mihajúcimi sa obrazmi fialových bankoviek pred očami uverili jejkrásnym sľubom!

Povzbudený úspechom nebankovými subjektmi postihnutých (tedapardon, poškodených) kolegov, Vás, pán premiér, pri všetkej úcte vyzývam naaspoň symbolické odškodnenie mňa a ďalších tipujúcich, ktorí pri tipovaníprišli či už o 50 korún, alebo aj o celoživotné úspory! Kolegovstávkarov, naopak, vyzývam na spoločný postup pri presadzovaní našich práv.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vážený pán premiér, verím, že ma pochopíte a vyhovietemojej žiadosti. Môžete si tým urobiť ďalšiu čiarku do kolónky „Solidarita zapeniaze daňových poplatníkov“ a možno si tým na svoju stranu získateďalších naivných, no spokojných a nerepcúcich voličov. Ale veď každý hlasje dobrý, nie?


S pozdravom Váš „poškodený“ občan

Boris Švirloch

Boris Švirloch

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Patrím medzi tých, ktorí život nielen žijú, ale aj si ho užívajú, ktorí život nielen vnímajú, no aj patrične komentujú, chvália, ale i kritizujú... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu